باربری پیروزی - 09129734207

حمل بار و اسباب کشی منزل

حمل بار و اسباب کشی منزل

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما ،اتوبار پیروزی 09129734207
وب سایت : arameshbar.com

بایگانی

باربری در منطقه پیروزی تهران

پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۸ ق.ظ

باربری در منطقه پیروزی تهران

باربری و اسباب کشی در منطقه پیروزی تهران

خیابان پیروزی که نیز در این منطقه قرار دارد ، واقع در جنوب شرقی تهران (نام پیشین: خیابان فرح‌آباد) از مهم‌ترین خیابان‌های محله فرح‌آباد و محله نیرو هوایی واقع در منطقه ۱۳ شهرداری تهران می‌باشد. این خیابان از سمت غرب به میدان شهدا (ژاله سابق) یا همان دروازه دوشان تپه و از سمت شرق به میدان شهید کلاهدوز (انتهای خیابانسی متری نیروهوایی) منتهی می‌شود. این خیابان محله‌های بزرگ و کوچک زیادی را به هم پیوند داده که بعضی از آنها خیلی قدیمی هستند. ویکی‌پدیا

لذا ساکنین محترم منطقه پیروزی تهران ، برای انجام عملیات باربری خود و همچنین اسباب کشی و یا حمل جهیزیه عروس به تمام نقاط تهران ، می توانید باربری و اتوبار پیروزی تهران تماس حاصل فرمایید ، باربری پیروزی تهران با بهترین خدمات باربری و حمل بار به صورت 24 ساعته در خدمت شما شهروندان و ساکنین محترم تهرانی می باشد .

وانت بار و کامیون اسباب کشی در پیروزی تهران

اگر قصد اسباب کشی منزل و یا حمل جهیزیه عروس را دارید و ساکن خیابان پیروزی و منطقه پیروزی تهران هستید می توانید از کامیون اسباب کشی باربری پیروزی استفاده کنید ، این کامیون ها به صورت مسقف و موکت کاری شده ویژه حمل انواع بارها و اثاثیه منزل شما شهروندان عزیز طبق نرخ اتحادیه باربری تهران می باشد .


اگر قصد اسباب کشی دفتر کار خود و شرکت را دارید می توانید از وانت بار و یا نیسان بار پیروزی تهران استفاده کنید ، ویژه بارهای کم از دو تن ، با انعطاف بالای باربری در اماکن شلوغ و جاها و کوچه های باریک می باشد ،کلیه خدمات باربری و وانت بار و نیسان بار پیروزی کاملا ارزان و طبق نرخ اتحادیه باربری تهران می باشد .